How Brands Grow 2 pogłębia zagadnienia poruszane w pierwszej części książki, a także osadza je w tak ciekawych obszarach jak rynki wschodzące, usługi, produkty trwałe, sektor B2B czy towary luksusowe. Podobnie jak w pierwszej części, autorzy popierają swoje wnioski dowodami oraz badaniami naukowymi, umożliwiając tym samym obalenie wielu mitów, które towarzyszą naukom marketingowym. Tego rodzaju podejście sprawia, że książka polecana jest przez marketerów na całym świecie – w tym uznanych polskich praktyków, których opinie znajdą Państwo w książce!
Druga część How Brands Grow sprzedała się na całym świecie w dziesiątkach tysięcy egzemplarzy - jesteśmy bardzo dumni, że przypadło nam w udziale wprowadzenie na polski rynek jej polskiego wydania!
Jenni Romaniuk jest profesorem naukowym i wicedyrektorem (międzynarodowym) Instytutu Ehrenberg–Bass na University of South Australia. Jest autorką książki Building Distinctive Brand Assets oraz twórczynią Siatki Wyróżniających Zasobów, która jest wykorzystywana przez firmy na całym świecie do oceny siły i strategicznego potencjału wyróżniających aktywów ich marki. Jest również pionierką w pomiarach i metrykach dostępności mentalnej. Była redaktor naczelną „Journal of Advertising Research”, a obecnie zasiada w Starszym Komitecie Doradczym tego czasopisma.
Byron Sharp jest profesorem nauk marketingowych i dyrektorem Ehrenberg–Bass Institute for Marketing Science przy University of South Australia. Jego książka How Brands Grow sprzedała się w ponad 120 000 egzemplarzy. Byron Sharp opublikował ponad 100 artykułów naukowych i zasiada w redakcjach 5 czasopism. Wraz z prof. Jerrym Windem był gospodarzem 2 konferencji w Wharton Business School na temat praw reklamy oraz współredagował specjalne wydania czasopisma „Journal of Advertising Research”.
Wybierz książkę papierową, e-booka lub korzystny cenowo zestaw.
Drodzy Czytelnicy,
w dwa lata po wydaniu pierwszego polskiego tłumaczenia książki How Brands Grow z nieskrywaną dumą możemy mówić o jej niezwykle ciepłym przyjęciu przez polski rynek marketingowy oraz czytelników. Niezliczone rozmowy i ciekawe zawodowe dyskusje wywołane książką nie pozostawiły nam wyboru – wydanie drugiej części How Brands Grow w języku polskim stało się koniecznością!
Mamy ogromną nadzieję, że lektura drugiej części How Brands Grow – podobnie jak pierwszej – przysporzy Państwu sporo wiedzy i ciekawych wniosków o marketingu. Zachęcamy do zakupu!
Marcin Lenkiewicz
Vice President & Board Member
Grupa Blix