How Brands Grow 2!

Druga część miedzynarodowego bestsellera w polskim wydaniu

How Brands Grow 2 pogłębia zagadnienia poruszane w pierwszej części książki, a także osadza je w tak ciekawych obszarach jak rynki wschodzące, usługi, produkty trwałe, sektor B2B czy towary luksusowe. Podobnie jak w pierwszej części, autorzy popierają swoje wnioski dowodami oraz badaniami naukowymi, umożliwiając tym samym obalenie wielu mitów, które towarzyszą naukom marketingowym. Tego rodzaju podejście sprawia, że książka polecana jest przez marketerów na całym świecie – w tym uznanych polskich praktyków, których opinie znajdą Państwo w książce!

Druga część How Brands Grow sprzedała się na całym świecie w dziesiątkach tysięcy egzemplarzy - jesteśmy bardzo dumni, że przypadło nam w udziale wprowadzenie na polski rynek jej polskiego wydania!

Profesor Byron Sharp

Profesor Jenni Romaniuk

Jenni Romaniuk jest profesorem naukowym i wicedyrektorem (międzynarodowym) Instytutu Ehrenberg–Bass na University of South Australia. Jest autorką książki Building Distinctive Brand Assets oraz twórczynią Siatki Wyróżniających Zasobów, która jest wykorzystywana przez firmy na całym świecie do oceny siły i strategicznego potencjału wyróżniających aktywów ich marki. Jest również pionierką w pomiarach i metrykach dostępności mentalnej. Była redaktor naczelną „Journal of Advertising Research”, a obecnie zasiada w Starszym Komitecie Doradczym tego czasopisma.

Jenni Romaniuk

Profesor Byron Sharp

Profesor Byron Sharp

Byron Sharp jest profesorem nauk marketingowych i dyrektorem Ehrenberg–Bass Institute for Marketing Science przy University of South Australia. Jego książka How Brands Grow sprzedała się w ponad 120 000 egzemplarzy. Byron Sharp opublikował ponad 100 artykułów naukowych i zasiada w redakcjach 5 czasopism. Wraz z prof. Jerrym Windem był gospodarzem 2 konferencji w Wharton Business School na temat praw reklamy oraz współredagował specjalne wydania czasopisma „Journal of Advertising Research”.

Byron Sharp

Co znajdziesz w książce HBG 2?

Spis treści drugiej części to:

Jak rosną marki
Koncentruj się na (całym) rynku
Skąd się biorą nowi klienci
Budowanie dostępności mentalnej
Wykorzystanie wyróżniających zasobów
Osiąganie zasięgu
Fakty dotyczące marketingu szeptanego, o których warto porozmawiać
Budowanie dostępności fizycznej: obecność
Budowanie dostępności fizycznej: widoczność i portfolio
Nowe marki i nowi nabywcy marek
Czas na rynki B2B
A na koniec odrobina luksusu
Przeczytaj fragment książki

Profesjonaliści o książce

Byron Sharp zrewolucjonizował myślenie o marketingu, a książki How Brands Grow stały się obowiązkową pigułką wiedzy dla każdego, kto chce w efektywny sposób kreować marki. Cześć druga pogłębia proste, naukowo potwierdzone zasady oraz dostarcza opartych na danych, praktycznych porad, jak rozwijać marki, czerpiąc zarówno z wielu sektorów, w tym dóbr luksusowych, e-commerce, B2B, jak i z rynków wschodzących.
Agnieszka Barej / Media Director /
Procter and Gamble
How Brands Grow, część 2 powinna raczej nazywać się Pogromcy Mitów – mitu lojalności, mitu wąskiego targetowania czy mitu wyjątkowości pewnych kanałów dystrybucji. W czasach data driven marketing warto zderzyć się z tymi często brutalnymi prawdami o tym, co działa, a co nie. Książka poka- zuje na cyfrach i modelach, że w naszej płynnej rzeczywistości biznesowej są jednak uniwersalne prawa efektywności wzrostu marek.To super lektura dla miłośników brandingu, gdzie Nauka pięknie uzupełnia się ze Sztuką! (tym razem z przewagą tej pierwszej).
Adam Nitecki / General Manager, Consumer Product Division / L'Oreal Polska & Kraje Bałtyckie
Po wielu latach pracy w marketingu, miałem wrażenie, że niewiele może mnie już zaskoczyć. A jednak! Druga część przewodnika o tym, jak zapew- nić markom stały, zrównoważony rozwój, to wyjątkowo ciekawa lektura, skupiająca się na najważniejszych dylematach i problemach współcze- snych marketingowców. Czasami dyskusyjna, momentami zaskakująca, ale zdecydowanie godna polecenia!
Szymon Ulkowski / CEE Food E-Business and Communication Manager / Nestlé
Bardzo wartościowe uzupełnienie pierwszej części – szczególnie dla zain- teresowanych obszarami B2B, towarów luksusowych czy światem marek na rynkach wschodzących. Bardzo polecam wszystkim marketerom. To jedna z najważniejszych, najlepiej przedstawionych i przebadanych per- spektyw na budowanie marek.
Michał Wawrzyniak / Data Driven Marketing Director /
Grupa Żywiec

Kup teraz w jednej z opcji

Wybierz książkę papierową, e-booka lub korzystny cenowo zestaw.

eBook
109,00
Książka
129,00
eBook + Książka
139,00
eBook
109,00
Książka
129,00
eBook + Książka
139,00
2x eBook
169,00
2x Książka
219,00
2x eBook + 2x Książka
259,00

* E-book udostępniany jest bezpośrednio po opłaceniu zamówienia.

Co znajdziesz w książce HBG 1?

Lista rozdziałów:

Marketing oparty na dowodach
Jak rosną marki?
Jak powiększyć bazę klientów?
Którzy nabywcy najbardziej się liczą?
Nasi nabywcy są różnorodni
Z kim tak naprawdę konkurujesz?
Gorące zaangażowanie klientów
Odróżniać się czy się wyróżniać?
Jak naprawdę działa reklama?
Co tak naprawdę dają promocje cenowe?
Dlaczego programy lojalnościowe nie działają?
Dostępność mentalna i fizyczna
Przeczytaj fragment książki

Profesjonaliści o książce

Pytam o znajomość zasad z tej książki na rekrutacjach, używam w pracy, na wykładach, szkoleniach i konsultacjach jako podstaw marketingu.
Michał Wawrzyniak / Mars /
Head of Digital and E-Commerce
Byron Sharp przywraca zdrowy rozsądek komunikacji, osadza kreatywność i pomysłowość w prostych, naukowo potwierdzonych, ramach.
Elżbieta Kulawik / LOTTE Wedel /
Integrated Communications Manager
Byron Sharp w unikalny dla siebie sposób stworzył nowy podręcznik marketingu. To obowiązkowa lektura, dla wszystkich którzy chcą zrozumieć dlaczego stworzenie marki z sukcesem to wyzwanie, a jednocześnie uzyskać wiedzę w pigułce jak to skutecznie zrobić.
Jacek Jabłoński / Unilever /
Strategy & Performance Manager
Prawdziwy marketer powinien być osobą o otwartym umyśle, gotową na zainspirowanie się odmiennymi opiniami i perspektywami widzenia tych samych rzeczy.
Maria Kuc - Jędrzejewska / Johnson & Johnson /
Media Manager CEE
Marcin - Blix

Kilka słów o książce

Marcin - Blix

Drodzy Czytelnicy,
w dwa lata po wydaniu pierwszego polskiego tłumaczenia książki How Brands Grow z nieskrywaną dumą możemy mówić o jej niezwykle ciepłym przyjęciu przez polski rynek marketingowy oraz czytelników. Niezliczone rozmowy i ciekawe zawodowe dyskusje wywołane książką nie pozostawiły nam wyboru – wydanie drugiej części How Brands Grow w języku polskim stało się koniecznością!

Mamy ogromną nadzieję, że lektura drugiej części How Brands Grow – podobnie jak pierwszej – przysporzy Państwu sporo wiedzy i ciekawych wniosków o marketingu. Zachęcamy do zakupu!

Marcin Lenkiewicz
Vice President & Board Member
Grupa Blix