Marketingowy GPS, który zaprowadzi Cię wprost do świata nieszablonowych strategii, odważnych innowacji oraz ryzyka, które jest integralną częścią rozwoju. Pierwsza oryginalna pozycja Wydawnictwa Blix – Liderzy polskiego marketingu – to zbiór 45 niesamowitych historii nie tylko o sukcesach, ale też o popełnionych błędach i pozornych porażkach, które są najlepszą lekcją w drodze na szczyt.
W oparciu o prawdziwe doświadczenia osób, które na co dzień tworzą największe marki zarówno w Polsce, jak i za granicą, stworzyliśmy praktyczny przewodnik o marketingu – wypełniony po brzegi wskazówkami oraz narzędziami, otwierającymi przed Czytelnikiem nowe perspektywy.
Książka podzielona jest na trzy części, które odpowiadają filarom skutecznego marketingu: efektywności, innowacjom i zrozumieniu konsumenta. Liderzy polskiego marketingu dostarczą Ci wartościowych insightów na temat każdego z wymienionych obszarów.
Cały dochód ze sprzedaży książki zostanie przekazany na cel charytatywny wybrany przez współautorów tej publikacji.
Liderzy polskiego marketingu to projekt, który narodził się z przekonania, że najlepsza i najbardziej wartościowa wiedza to ta, która płynie z praktyki. Od początku wiedzieliśmy, że chcemy oddać głos tym, którzy naprawdę kształtują rynek – nie z tytułów i nagród, ale dzięki wynikom, strategicznemu myśleniu i umiejętności podejmowania odważnych decyzji. Każdy z Liderów wniósł do tej publikacji coś unikalnego. Mozaika eksperckich wypowiedzi to różnorodność perspektyw i specjalizacji, które w efekcie tworzą pełne spektrum współczesnego marketingu.
To książka jest zarówno dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją drogę w marketingu i szukają inspiracji, jak i dla doświadczonych specjalistów chcących skonfrontować swoje podejście z praktyką innych liderów.
Nieodłącznym elementem tego projektu jest także idea giving back. Wszystkie dochody ze sprzedaży książki przekażemy na rzecz fundacji wybranej przez współautorów. Wierzymy, że wiedza ma prawdziwą moc, gdy się nią dzielimy – i że środowisko marketingowe może działać nie tylko efektywnie, ale też odpowiedzialnie społecznie.
Vice President & Board Member | Grupa Blix
Wydawnictwo Blix od 2020 roku specjalizuje się w tłumaczeniu i publikacji bestsellerowych książek o marketingu,
uznawanych za najlepsze w branży. W 2025 roku postanowiliśmy zrobić kolejny krok – wydaliśmy autorską, polską
publikację, stworzoną we współpracy z 45 wybitnymi praktykami rynku.
Dzięki starannemu doborowi tytułów, dbałości o najwyższą jakość przekładu, a także oryginalnym projektom edukacyjnym
dostarczamy polskim czytelnikom najbardziej wpływowe i innowacyjne pozycje, które kształtują współczesne podejście
do marketingu. Do tej pory wszystkie wydane przez nas pozycje, zdobyły uznanie zarówno ekspertów, jak i praktyków
marketingu, inspirując do działania i wprowadzania lub ulepszania strategii marek.
Jesteśmy dumni, że możemy przyczynić się do rozwoju wiedzy marketingowej w Polsce, oferując literaturę, która jest
kluczowa i inspirująca dla każdego profesjonalisty w tej dziedzinie.