Power of Brands How Brands Grow Better Brand Health

Nowość!

Better Brands Health
Dochód na fundację

Marketingowy GPS, który zaprowadzi Cię wprost do świata nieszablonowych strategii, odważnych innowacji oraz ryzyka, które jest integralną częścią rozwoju. Pierwsza oryginalna pozycja Wydawnictwa Blix – Liderzy polskiego marketingu – to zbiór 45 niesamowitych historii nie tylko o sukcesach, ale też o popełnionych błędach i pozornych porażkach, które są najlepszą lekcją w drodze na szczyt.

W oparciu o prawdziwe doświadczenia osób, które na co dzień tworzą największe marki zarówno w Polsce, jak i za granicą, stworzyliśmy praktyczny przewodnik o marketingu – wypełniony po brzegi wskazówkami oraz narzędziami, otwierającymi przed Czytelnikiem nowe perspektywy. 

Książka podzielona jest na trzy części, które odpowiadają filarom skutecznego marketingu: efektywności, innowacjom i zrozumieniu konsumenta. Liderzy polskiego marketingu dostarczą Ci wartościowych insightów na temat każdego z wymienionych obszarów. 

Cały dochód ze sprzedaży książki zostanie przekazany na cel charytatywny wybrany przez współautorów tej publikacji.

O projekcie

Liderzy polskiego marketingu to projekt, który narodził się z przekonania, że najlepsza i najbardziej wartościowa wiedza to ta, która płynie z praktyki. Od początku wiedzieliśmy, że chcemy oddać głos tym, którzy naprawdę kształtują rynek – nie z tytułów i nagród, ale dzięki wynikom, strategicznemu myśleniu i umiejętności podejmowania odważnych decyzji. Każdy z Liderów wniósł do tej publikacji coś unikalnego. Mozaika eksperckich wypowiedzi to różnorodność perspektyw i specjalizacji, które w efekcie tworzą pełne spektrum współczesnego marketingu.


To książka jest zarówno dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją drogę w marketingu i szukają inspiracji, jak i dla doświadczonych specjalistów chcących skonfrontować swoje podejście z praktyką innych liderów.


Nieodłącznym elementem tego projektu jest także idea giving back. Wszystkie dochody ze sprzedaży książki przekażemy na rzecz fundacji wybranej przez współautorów. Wierzymy, że wiedza ma prawdziwą moc, gdy się nią dzielimy – i że środowisko marketingowe może działać nie tylko efektywnie, ale też odpowiedzialnie społecznie.

Marcin Lenkiewicz

Marcin Lenkiewicz

Vice President & Board Member | Grupa Blix

Współautorzy

  • Agnieszka Barańska
  • Alessandro Beda
  • Jacek Bielarz
  • Krzysztof Bogacz
  • Wojciech Bogusz
  • Krzysztof Bożek
  • Tomasz Chmielewski
  • Marta Cwalina-Śliwińska
  • Agata Czech
  • Beata Dziwulska
  • Agnieszka Getler-Kicman
  • Jakub Ignaczak
  • Jacek Jabłoński
  • Agnieszka Juszkis
  • Piotr Kaznowski
  • Maria Kuc-Jędrzejewska
  • Tadeusz Kuchta
  • Michał Makowski
  • Bogdan Maksymiec
  • Mariola Małkowska
  • Michał Medowski
  • Kamil Michalski
  • Marta Munia
  • Magda Nenycz-Thiel
  • Katarzyna Pijanowska
  • Ewa Piotrowska
  • Marta Piotrowska
  • Damian Podawca
  • Patryk Powierża
  • Daniel Przemęcki
  • Anna Rodzik
  • Maciej Selinski
  • Jarek Serednicki
  • Jakub Sobczak
  • Joanna Solan
  • Tomasz Stanek
  • Tomasz Suffner
  • Wojciech Szymczyk
  • Szymon Ulkowski
  • Michał Wawrzyniak
  • Mateusz Winkler
  • Sebastian Wojna
  • Aleksanda Zadygowicz
  • Katarzyna Zawodzińska
  • Patricjus Ziecik

Kup teraz!

Liderzy polskiego marketingu
Liderzy polskiego marketingu książka
Liderzy polskiego marketingu
Liderzy polskiego marketingu książka
Liderzy polskiego marketingu
Liderzy polskiego marketingu książka
How Brands Grow cz.1
How Brands Grow cz.1 książka
How Brands Grow cz.2
How Brands Grow cz.2 książka
Building Distinctive Brand Assets
Building Distinctive Brand Assets książka
Better Brand Health
Better Brand Health książka

Wydawnictwo Blix

Wydawnictwo Blix od 2020 roku specjalizuje się w tłumaczeniu i publikacji bestsellerowych książek o marketingu, uznawanych za najlepsze w branży. W 2025 roku postanowiliśmy zrobić kolejny krok – wydaliśmy autorską, polską publikację, stworzoną we współpracy z 45 wybitnymi praktykami rynku.
Dzięki starannemu doborowi tytułów, dbałości o najwyższą jakość przekładu, a także oryginalnym projektom edukacyjnym dostarczamy polskim czytelnikom najbardziej wpływowe i innowacyjne pozycje, które kształtują współczesne podejście do marketingu. Do tej pory wszystkie wydane przez nas pozycje, zdobyły uznanie zarówno ekspertów, jak i praktyków marketingu, inspirując do działania i wprowadzania lub ulepszania strategii marek.

Jesteśmy dumni, że możemy przyczynić się do rozwoju wiedzy marketingowej w Polsce, oferując literaturę, która jest kluczowa i inspirująca dla każdego profesjonalisty w tej dziedzinie.

Efektywny marketing
How Brands Grow książki

Pozostałe tytuły

How Brands Grow cz.1
Bestseller Bestseller

How Brands Grow cz.1 | Byron Sharp

Building distinctive brand assets

Building distinctive brand assets | Jenni Romaniuk

How Brands Grow cz.2

How Brands Grow cz.2 | Byron Sharp + Jenni Romaniuk

Better Brand Health

Better Brand Health | Jenni Romaniuk