Merytoryczna

Better Brands Health
polska wersja językowa

Doceniona na całym świecie książka dedykowana wszystkim osobom, które pracują z identyfikacją marki – jej logotypem, krojem pisma, kolorem, a nawet dźwiękiem czy opakowaniem. Jenni Romaniuk i współautorzy ukazują wyróżniające zasoby marki, które mają rzeczywisty wpływ na jej popularność i sprzedaż wśród konsumentów, przedstawiając ścisłe dowody oparte na badaniach naukowych.
Cenna dawka wiedzy opartej na nauce i doświadczeniu specjalistów sprawia, że książka Building Distinctive Brands Assets została doceniona przez wielu marketerów, w tym uznanych polskich praktyków, których opinie również znajdą Państwo w książce.

Jesteśmy bardzo dumni, że możemy być częścią drogi rozwoju wielu marketerów, udostępniając polskie wydanie Building Distinctive Brand Assets!
Zamów książkę teraz!

Eksperci o książce

Justyna Ciępka

To pozycja obowiązkowa nie tylko dla każdego marketera, ale i dla wszystkich, których celem jest wzrost marki. Obala mity, bazując na twardych danych, rzucając nowe światło na podejście do strategii marketingowej. Książka, która zmienia myślenie o konsumentach i która wskazuje jak grać, aby wygrywać.


Justyna Ciępka | Dyrektorka Zarządzająca w Centralnej i Wschodniej Europie | Haleon

Marta Czarnecka

Po poznaniu, jak marki rosną w otoczeniu konkurencji (How Brands Grow) i jak wyróżniają się ponad przeciętność (Building Distinctive Brand Assets), czas na budowanie siły swojej marki i odpowiednie mierzenie jej kondycji, by konkretnie ją kształtować i reagować na trendy konsumenckie.


Marta Czarnecka | Senior Brand Manager PUB | The LEGO Group

Michał Medowski

Skąd wiesz, co mierzyć i jak badać, aby pozyskana wiedza pozwoliła Ci na profesjonalne prowadzenie Twojej marki? Jenni Romaniuk dostarcza odpowiedzi na to pytanie, mierząc się z tematyką pomiaru brandu. To książka dla badaczy i praktyków marketingu. Bardzo potrzebna lektura.


Michał Medowski | Marketing Director Poland & Eastern Europe | Reckitt

Maciej Reszczyński

Prawdopodobnie najważniejsza książka z serii, bo o tym, jak odpowiednio mierzyć i interpretować właściwy pomiar właściwych wskaźników, a nie opierać się na powielanych przypuszczeniach.


Maciej Reszczyński | Head of Marketing, Central Eastern Europe | Visa

Aleksandra Gawlas-Wilińska

Ta książka to obowiązkowy podręcznik każdego marketera, który planuje wzrost marki. W świecie wielu wskaźników jest bardzo jasnym drogowskazem pokazującym co mierzyć, aby dobrze zrozumieć stan marki i opracować strategie wzrostu.


Aleksandra Gawlas-Wilińska | Dyrektorka Marketingu | Henkel Polska Wiceprezeska Polskiej Organizacji Reklamodawców

Michał Wawrzyniak

Często powtarzamy wyświechtany frazes, że połowa inwestycji marketingowych przynosi sprzedaż, tylko nie do końca wiemy która. Powstało wiele metod i badań w tym obszarze, jednak mało z nich przybliżyło nas do skutecznej odpowiedzi. Ta książka pomaga nam pójść kilka długich kroków dalej. Category entry points i mental market share, tak dobrze korelujące z udziałami sprzedażowymi, wydają się jedną z najlepszych, o ile nie najlepszą metodą obliczania i przewidywania, jak poszczególne działania związane z budowaniem marek przekładają się na udziały rynkowe.


Michał Wawrzyniak | MWC Konsultant niezależny | (ex Mars, L’Oreal, Grupa Żywiec)

O autorce

Doktor Jenni Romaniuk pełni funkcję profesora naukowego oraz wicedyrektora (międzynarodowego) w Ehrenberg–Bass Institute na Uniwersytecie Południowej Australii (University of South Australia). Jest również autorką książek Building Distinctive Brand Assets (Oxford University Press, wydanie poprawione 2021) i How Brands Grow, Part 2 (Oxford University Press, 2016). Jenni jest pionierką w pomiarach i metrykach dotyczących dostępności mentalnej, a także w identyfikacji i wykorzystaniu punktów wejścia do kategorii (CEP-ów). Doradza firmom na całym świecie w zakresie najlepszych praktyk, długofalowego zarządzania marką i wykorzystywania wiedzy opartej na dowodach. Dawniej pełniła funkcję redaktora wykonawczego „Journal of Advertising Research”, obecnie zaś zasiada w Kierowniczej Radzie Doradczej tego czasopisma.

Jenni Romaniuk

Jenni Romaniuk

Pozostałe tytuły

Liderzy polskiego marketingu

Liderzy polskiego marketingu | Grupa Blix

How Brands Grow cz.1
Bestseller Bestseller

How Brands Grow cz.1 | Byron Sharp

How Brands Grow cz.2

How Brands Grow cz.2 | Byron Sharp + Jenni Romaniuk

Building distinctive brand assets

Building distinctive brand assets | Jenni Romaniuk