praktyczna

Better Brands Health
polska wersja językowa

Doceniona na całym świecie książka dedykowana wszystkim osobom, które pracują z identyfikacją marki – jej logotypem, krojem pisma, kolorem, a nawet dźwiękiem czy opakowaniem. Jenni Romaniuk i współautorzy ukazują wyróżniające zasoby marki, które mają rzeczywisty wpływ na jej popularność i sprzedaż wśród konsumentów, przedstawiając ścisłe dowody oparte na badaniach naukowych.
Cenna dawka wiedzy opartej na nauce i doświadczeniu specjalistów sprawia, że książka Building Distinctive Brands Assets została doceniona przez wielu marketerów, w tym uznanych polskich praktyków, których opinie również znajdą Państwo w książce.

Jesteśmy bardzo dumni, że możemy być częścią drogi rozwoju wielu marketerów, udostępniając polskie wydanie Building Distinctive Brand Assets! Zamów książkę teraz!

Eksperci o książce

Piotr Kaznowski

Dla wszystkich, którzy chcą wyróżnić się z tłumu – o tym, jak w przemyślany sposób budować komunikację (wokół) marki!


Piotr Kaznowski | Strategic Demand Director | MARS

Iwona Wojna

Kompletny przewodnik, jak zbudować wyróżnialną markę w świecie rozproszonej uwagi. Warto go mieć pod ręką każdego dnia w pracy.


Iwona Wojna | Head of eCommerce and Digital Solutions | PepsiCo | Współautorka bloga jakdzialamarketing.com

Aleksandra Zadygowicz

Jest to książka dla każdego marketera, który na swojej drodze mierzy się z wyzwaniem zbudowania marki lub dokonania na niej zmiany - nie podaje gotowego rozwiązania, ale pomaga nie ominąć żadnego detalu, który może wpłynąć na niepowodzenie.


Aleksandra Zadygowicz | Digital Director | Grupa Spółek Danone

Paweł Bajorek

Przepis na odkupienie dla grzeszących i błądzących brand managerów? Jenni Romaniuk dzieli się takowym, a zbudowała go na bardzo solidnych badaniach i „żywych” przykładach, których analiza, a w konsekwencji wnioski, inspirują.


Paweł Bajorek | Regional Director Poland & Eastern Europe | Reckitt

Michał Wawrzyniak

Jeśli zastanawiasz się czasami czy branding w reklamie może popsuć jej obiór, dlaczego marki są tak czujne, by to był „dokładnie ten fioletowy” kolor, co w komunikacie jest ważniejsze, czy wreszcie, jak zmierzyć siłę poszczególnych zasobów marki - polecam Ci tę książkę.


Michał Wawrzyniak | Data Driven Marketing Director & Consultant

O autorce

Doktor Jenni Romaniuk pełni funkcję profesora naukowego oraz wicedyrektora (międzynarodowego) w Ehrenberg–Bass Institute na Uniwersytecie Południowej Australii (University of South Australia). Jest również autorką książek Building Distinctive Brand Assets (Oxford University Press, wydanie poprawione 2021) i How Brands Grow, Part 2 (Oxford University Press, 2016). Jenni jest pionierką w pomiarach i metrykach dotyczących dostępności mentalnej, a także w identyfikacji i wykorzystaniu punktów wejścia do kategorii (CEP-ów). Doradza firmom na całym świecie w zakresie najlepszych praktyk, długofalowego zarządzania marką i wykorzystywania wiedzy opartej na dowodach. Dawniej pełniła funkcję redaktora wykonawczego „Journal of Advertising Research”, obecnie zaś zasiada w Kierowniczej Radzie Doradczej tego czasopisma.

Jenni Romaniuk

Jenni Romaniuk

Pozostałe tytuły

How Brands Grow cz.1
Bestseller Bestseller

How Brands Grow cz.1 | Byron Sharp

How Brands Grow cz.2

How Brands Grow cz.2 | Byron Sharp + Jenni Romaniuk

Better Brand Health

Better Brand Health | Jenni Romaniuk