Doceniona na całym świecie książka dedykowana wszystkim osobom, które pracują z identyfikacją marki – jej logotypem, krojem pisma, kolorem, a nawet dźwiękiem czy opakowaniem. Jenni Romaniuk i współautorzy ukazują wyróżniające zasoby marki, które mają rzeczywisty wpływ na jej popularność i sprzedaż wśród konsumentów, przedstawiając ścisłe dowody oparte na badaniach naukowych.
Cenna dawka wiedzy opartej na nauce i doświadczeniu specjalistów sprawia, że książka Building Distinctive Brands Assets została doceniona przez wielu marketerów, w tym uznanych polskich praktyków, których opinie również znajdą Państwo w książce.
Jesteśmy bardzo dumni, że możemy być częścią drogi rozwoju wielu marketerów, udostępniając polskie wydanie Building Distinctive Brand Assets!
Zamów książkę teraz!
Pytam o znajomość zasad z tej książki na rekrutacjach, używam w pracy, na wykładach, szkoleniach i konsultacjach jako podstaw marketingu.
Michał Wawrzyniak | Mars | Head of Digital and E-Commerce
Byron Sharp przywraca zdrowy rozsądek komunikacji, osadza kreatywność i pomysłowość w prostych, naukowo potwierdzonych, ramach.
Elżbieta Kulawik | LOTTE Wedel | Integrated Communications Manager
Byron Sharp w unikalny dla siebie sposób stworzył nowy podręcznik marketingu. To obowiązkowa lektura, dla wszystkich którzy chcą zrozumieć dlaczego stworzenie marki z sukcesem to wyzwanie, a jednocześnie uzyskać wiedzę w pigułce jak to skutecznie zrobić.
Jacek Jabłoński | Unilever | Strategy & Performance Manager
Prawdziwy marketer powinien być osobą o otwartym umyśle, gotową na zainspirowanie się odmiennymi opiniami i perspektywami widzenia tych samych rzeczy.
Maria Kuc - Jędrzejewska | Johnson & Johnson | Media Manager CEE
Byron Sharp jest profesorem nauk marketingowych i dyrektorem Ehrenberg–Bass Institute for Marketing Science przy University of South Australia. Jego książka How Brands Grow sprzedała się w ponad 120 000 egzemplarzy. Byron Sharp opublikował ponad 100 artykułów naukowych i zasiada w redakcjach 5 czasopism. Wraz z prof. Jerrym Windem był gospodarzem 2 konferencji w Wharton Business School na temat praw reklamy oraz współredagował specjalne wydania czasopisma „Journal of Advertising Research”.